APDM setel!


Alhamdulillah! Akhirnya siap jugak permohonan pelajar-pelajar tahun 6 ke tingkatan satu 2016. Hampir 2 minggu aku bertungkus lumus & lemas menyiapkan segalanya :p  Terima qaseh ya Allah :-) Untuk rekod, tarikh akhir penyerahan permohonan online adalah esok! Alhamdulillah. Dengan bantuan yang sangat proaktif di Group WhatsApp APDM yang dikelolakan oleh Encik Azlin selaku wakil daripada KPM merangkap programmer APDM, segala persoalan terjawab dengan pantas.  Bagi aku, beliau seorang yang sangat Open Minded, very nice person :-)

Tanbih@peringatan (Tanbih adalah perkataan bahasa arab yang bermaksud peringatan) untuk diriku, tahun depan, data-data perlu dilengkapkan seawal mungkin bagi mengelakkan kekelamkabutan seperti tahun ini :P Dan, tahun ini adalah tahun pertama APDM diaplikasikan untuk permohonan ke sekolah-sekolah kawalan kerajaan yang dikawalselia oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Sekali lagi, terima qaseh kepada En. Azlin & team kerana bersungguh-sungguh bantu kami lengkapkan semua permohonan di APDM! Tak lupa juga pada mylovelywife yang banyak membantu secara psiklogi, hehehe :-)



Kita membina hidup dengan apa yang yang kita dapat, tapi kita membina kehidupan dengan apa yang kita beri.

Pendapat