Perfume 4 veve!

Perfume 4 veve!

Waktu dok mencari sabun basuh pinggan Sunlight kat SpeedMart tadi, ternampak perfume ni yang terletak sebaris dengan Glade. Teringat yang veve dah habis perfume. 5 minit dok belek2, akhirnya pilih Aqua Essence. Sambil2 dok cari tu, try jugak dekatkan kotak2 perfume tu kat hidung. Ingatkan boleh la tau bau dia sket2, tapi hampeh, tak bau pape langsung :P

Nekad je amik haruman ni. Masuk je kete, buka kotak, koyakkan seal, terus try cium, Alhamdulillah, tak mengecewakan! :-) Like it!
Pernah banyak kali guna macam-macam perfume sebelum ni, tapi kebanyakannya indah khabar dari rupa. Guna tak sampai 30 hari dan habis. Padahal tertulis "60 days" pada bahgian luar kotaknya. Marketing oh marketing..sabau je le..

Apa-apa pun, kena bijak memilih. Sunnah alam, sebelum nak jumpa sesuatu yang tepat, pasti akan "terkena" terlebih dahulu sekiranya tak berhati-hati :P
Read More